Prve isporuke modela ekološke „opel ampere” biće realizovane u Evropi do kraja ove godine, po preporučenoj maloprodajnoj ceni od 42.900 evra sa PDV-om. „Ampera” može da pređe između 40 i 80 kilometara „električne” vožnje bez emisije koja je, inače, manja od 40 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru. U tom automobilu baterija može da se napuni za samo četiri sata preko standardne utičnice u domaćinstvu. Električna pogonska jedinica ima snagu od 150 „konja”, a točkovi imaju elektronski pogon u svakom trenutku. Jedinstvena litijum-jonska baterija of 16 kilovat časova napaja unapređenu pogonsku jedinicu od 111 kilovat časova i snagom od 150 „konja”. Prema „ECE R101” regulativi za merenje potrošnje goriva i emisije ugljen-dioksida „ampera” troši manje od 1,6 litara na 100 kilometara.
Prve isporuke modela ekološke „opel ampere” biće realizovane u Evropi do kraja ove godine, po preporučenoj maloprodajnoj ceni od 42.900 evra sa PDV-om, najavljeno je iz „Opela”.
„Ampera” može da pređe između 40 i 80 kilometara „električne” vožnje bez emisije koja je, inače, manja od 40 grama ugljen-dioksida po pređenom kilometru.
U tom automobilu baterija može da se napuni za samo četiri sata preko standardne utičnice u domaćinstvu.
Električna pogonska jedinica ima snagu od 150 „konja”, a točkovi imaju elektronski pogon u svakom trenutku.
Jedinstvena litijum-jonska baterija of 16 kilovat časova napaja unapređenu pogonsku jedinicu od 111 kilovat časova i snagom od 150 „konja”.
Prema „ECE R101” regulativi za merenje potrošnje goriva i emisije ugljen-dioksida „ampera” troši manje od 1,6 litara na 100 kilometara.
Ubrzanje do 100 kilometara na čas postiže za devet sekundi, a može da razvije maksimalnih 161 kilometar na čas.